söndag 7 december 2008

Härlig helg!




Som sagt, det har varit en trevlig helg! Inte alls så mycket plugg i slutändan, men jag kan vad provet handlar om och det är ju huvudsaken! Igår sov jag till halv elva - ytterst ovanligt! - åt frukost och gick sedan utan klockan elva. Skottade snö på balkongen och satt sedan och läste Etologiboken "Djurens beteende" nån timme där ute, riktigt härligt var det. Mycket frisk luft, tog alltså in mycket kunskap.
Jag läste resten av kapitlen på kvällen, repeterade lite och kollade mina anteckningar och nu sitter det ordentligt! Har förstås repeterat lite idag också, men större delen av dagen har jag ägnat åt att fota mina bröder, laddat upp lite foton på hemsidan och bara tagit det lugnt helt enkelt.

Åh, så fyllde min mamma år idag. Grattis! Hmm... Snart ska jag gå och lägga mig, är ganska trött faktiskt.

Hoppas det går bra för dig på provet, Agnes! (Jag vet att du har kämpat ;)

Ja, ha det bra nu! Kram!

2 kommentarer:

åsah sa...

kul!

när får man se dom?? ska bli spännande!

vi har fått en lägenhet i skarpnäck, en stor, 75,5 kvm.. så då har du ett rum att sova i om du vill komma och hälsa på!

åsah sa...

det får vänta ett tag, för vi flyttar inte in förrän i slutet av januari.. så inga bilder innan dess.. de har ju tagit bort den från hemnet också så.....