fredag 5 december 2008

Suck...

Jaha, det är kul med en helg, till sist. MEN, självklart har jag prov på måndag så jag ska plugga en hel del kan jag tala om. Trots det är det ganska skönt med provet på måndag, innebär en hel dag innan att plugga på! Det blir etologiprov, djurens beteende och just nu känns det som att jag kan ungefär hälften, men som Alexandra sa så kommer jag ändå få tillbaka provet med ett stort MVG (som vanligt!), men då får jag väl tala om att det kommer hon också att göra för hon är väldigt duktig i etologi!
Så idag har jag skrivit ner frågor från boken och anteckningarna, igår gjorde jag alla instuderingsfrågor och senare ikväll hade jag tänkt läsa igenom alla kapitel i boken... Kommer säkert blir underbart, ha...ha...

Idag fick vi tillbak fysikproven (det jag gjorde förra fredagen då jag var sjuk torsdag) och gissa vad jag fick? Jag tror inte att det var någon i klassen, frånsett jag, som blev förvånad över mitt MVG. Typiskt mig... Men det känns ju kul!

Sedan har pappa kameran i sin lokal i Luleå och han stannar i Luleå till imorgon, så jag är utan kameran imorgon, den dag då jag alltid ägnar åt att fota, suck..

Ja, nu har jag pratat av mig lite, eller hur? Haha.. Ha en trevlig helg!

3 kommentarer:

åsah sa...

vad duktig du är! grattis!
tänk om jag pluggat sådär när jag gick i skolan... hehe.. inte för att jag vet om det blivit nån skillnad..

åsah sa...

ja.. jag hade inte så dåligt betyg även om jag inte pluggade något alls.. så jag är nöjd.. tänk på att ha lite roligt också va! du får nog bra betyg ändå tror jag...

åsah sa...

ja, så är det nog! alla i vår släkt verkar ha det.. så det är ju kul! du har säkert lika lätt att lära dig språk du med...