fredag 12 december 2008

En skoldag med kameran..



Igår hade vi bild och vi fick fota under lektionen, tyvärr var det så mörkt ute under i stort sett hela lektionen, så jag och en annan tjej vid namn Ellen hann knappt fota 10 min. Väldigt tråkigt!
Ellen fick låna kameran jag använder och hon fotade några riktigt fina foton! Som jag snart ska skicka till hennes mail.
Sedan fotade jag även under lunchen, och då fotade jag Elisabet, men även Jeanett. Tyvärr blev skärpan på de flesta bilder dålig, eftersom det var väldigt mörkt och mulet igår. Men men!
Det skulle vara roligt att även få testa fota Elisabet igen, när det är bättre väder.
Jag tycker att fyra av fotona var ganska bra och funderar (eller tänker) ställa ut dem på vår utställning på torsdag, så jag undrar om det är någon som kanske inte passar in? Det ska föreställa en serie med temat vinter.
Vill väldigt gärna ha lite kritik också! Nu när jag till sist fotar lite seriöst!

Jaa... Vad mer har jag att säga? Hmm.... Jag har klurat ut vad jag ska ge till Hilda i julklapp, till familjen, mormor och farfar och sedan får vi se! Ha det bra!



3 kommentarer:

åsah sa...

fina bilder! det jag tänkte på är helbilden, är den upp och ner?? det känns lite som om hon hänger från snön på nåt sätt??

åsah sa...

hehe.. aha! det beror ju på vad du vill säga med bilden.. vad tänker du på när du ser den sådär? och vad tänker du på när du ser den vanligt?

åsah sa...

ja, det hade nog stämt om armarna hade varit mer utåt.. kanske man tänkt på jesus och sånt...
om den hade varit andra vägen hade jag nog tänkt på att hon gjorde snöänglar....