lördag 22 november 2008

Uppdaterat..



Idag har jag uppdaterat lite i vissa album på hemsidan, t ex i albumet Barn, Porträtt Katt, Katter och Hästporträtt.
Kika in och titta runt! Hehe..

Idag har jag fotat lite och redigerat lite smått... Tänkte att jag tar allt plugg imorgon, typ etologi, projekt och företagande, lite engelska och så fysiken.. Sedan måste jag städa mitt rum (du skulle bara veta hur det ser ut, haha)

Jaa... Sedan tänkte jag uppdatera med lite foton jag laddat upp på hemsidan. Ett hästporträtt, ett par kattbilder och så ett foto jag tog idag på Måns.

Ha en trevlig kväll, kram kram!


1 kommentar:

åsah sa...

å, jag gillar den sista på katten. snyggt med svartvitt och orange! iallafall så tänkte jag på att du borde lägga in en symbol över fotona, typ genomskinlig, för även om du säger att det är copyright, så är det lätt att sno dom ändå.. jag har ingen som vill komma med på promenad.. argh..