söndag 23 november 2008

BILDER: Memory of summer...




I morse beslutade jag mig för att städa i mitt rum och tvättstugan, sen göra alla läxor och plugg till prov. Började städa klockan 10 och var färdig med allt plugg klockan 14.30! Tror ni att jag är aningen trött, eller vad?
Trots det är jag inte färdig med allt plugg till fysikprovet på torsdag, det känns som att jag inte förstår riktigt hur man ska göra. Usch.
Men... Idag har jag hittat en massa fina foton på datorn, igen! Från i somras. Bara av att se bilderna får en att tänka på sommarlov igen. Hursomhelst går tiden fort, så det är snart sommar igen! Om ett par månader bara. Hehe..
Har uppdaterat lite på hemsidan igen, men bara albumet "Natur". Ja, njut nu av lite foton från i somras och försök att inte tänka på att det strax är vinter och långt till sommaren är här igen! Haha.

Kram på er!


1 kommentar:

åsah sa...

Nä, nu får du allt lägga upp nåt nytt.. vad ska jag annars göra när jag har tråkigt!