fredag 28 november 2008

Jaha, that's it


Borde kanske låta lite gladare, men det gör jag inte.. Har lite ont i magen och hade prov idag (som jag missade igår).
Jag är jättehungrig, men ska nog inte äta så mycket utifall att jag får ont i magen igen, så idag har jag ätit gröt, lite ris, ProViva (som jag druckit förstås!) och så lite frysta blåbär.
Provet gick bra, - det gjorde det för dig Agnes också!, jag hakade bara upp mig på en uppgift: Vad är en vektor? Självklart vet jag det, men jag fick hjärnsläpp mitt under provet så det gick som det gick. Resten försökte jag svara tydligt på, men det var inte så kul när klassrummet jag satt i hade en automatisk lampa som tände och släckte sig när man gick till dörren, man var tvungen att resa sig och röra lite på sig så att lampan tändes, ett par minuter senare slocknade den igen och så fick man röra lite på sig och så fortsatte det. Väldigt irriterande.

Och nu har väl alla sett Pixbox Kalender 2009? Inte, kika dit i sånna fall. Den här har jag hållit hemligt om ett par veckor (eller månader kanske?).
Glada jag fick nämligen med en söt bild på mina två bröder. WOHOO!

KRAM

2 kommentarer:

åsah sa...

jag har det ganska bra. vi har just bjudit på en lägenhet som vi ska köpa... läskigt men kul! håller på att rita lite grejer till en mediaproduktion vi ska visa nästa vecka...

åsah sa...

det är en powerpoint presentation med ljud, video och bild... ska handla om lärarens olika roller...
här är länken till lägenheten...
http://www.hemnet.se/beskrivning/hemnet/325996